Klachtenafhandeling

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of een onderdeel daarvan? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. We behandelen klachten altijd met de grootst mogelijke discretie.

Je kunt een klacht indienen door een e-mail te sturen naar rijschoolmiedema@gmail.com.

Gaat jouw klacht over een rijinstructeur of kantoormedewerker? Dan wordt de klacht nooit door die persoon zelf afgehandeld. Wel wordt de betreffende medewerker geïnformeerd en krijgt hij/zij de gelegenheid om te reageren.

Na ontvangst van je klacht wordt deze direct in behandeling genomen. Binnen 5 werkdagen ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. We streven ernaar om de klacht binnen 4 weken volledig af te handelen.

Als er meer tijd nodig is voor het onderzoek van de klacht, wordt je hiervan binnen 4 weken na ontvangst op de hoogte gebracht. We informeren je dan ook over de reden van de vertraging.

Mochten er gevolgen zijn voor Rijschool MIEDEMA, dan worden deze binnen 10 werkdagen afgehandeld.

Alle klachten en de wijze van afhandeling worden tot 6 maanden na afronding bewaard. Gedurende deze periode blijven ze toegankelijk voor betrokken partijen.