Klachtenafwikkeling
Als je niet tevreden bent over (een onderdeel van) onze dienstverlening, dan horen we dat graag zo snel mogelijk. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.
Om een klacht in te dienen stuur je een email naar rijschoolmiedema@gmail.com
Als je klacht over een rijinstructeur of kantoormedewerker gaat, zal je klacht nooit door die persoon behandeld worden. Wel zal deze persoon op de hoogte worden gebracht van de klacht en gehoord worden.
Een klacht wordt direct in behandeling genomen, en je ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging van ons. De klacht zal binnen 4 weken afgehandeld worden.
Mocht er meer tijd nodig zijn om de klacht te onderzoeken, zal de klager hiervan binnen 4 weken na binnenkomst van de klacht op de hoogte worden gesteld met de reden van uitstel.
Eventuele consequenties hiervan voor Rijschool MIEDEMA zullen binnen 10 werkdagen worden afgehandeld.
Je klacht en de wijze van afwikkeling zal 6 maanden na afwikkeling bewaard blijven en ter inzage liggen voor de betrokken personen.
Maak jouw eigen website met JouwWeb